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Auteur Sujet: il bosse Jovi  (Lu 2105 fois)

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il bosse Jovi
« le: jeudi 03 février 2005, 17:29:51 »
les derniers patchs SF 2k4

en gros les snipers sont - faciles et les pistols plus puissants: à  tester !


SF 2004 V2.1 beta 1 (2004-12-31)
- All gamebug fixes from my mutator added to SF game code itself. Ok
- BehindView/Ghostcam/AdminViewAll options added to gamecode. Ok
- FootstepVolume rised (0.15->0.25). Ok
- UTSF like target player identification system. Ok
- New Scoreboard. Ok
- Baseswap. Ok
- Wobble for terr sniper. Ok
- More scopewobble when moving. Ok
- Falldamage level ajusted (750->680). Ok
- New nade throwing system. Ok
- Supports breakable objects now. Ok
- Bulletpenetration. Ok
- Environmental hiteffects. Ok
- Can jump once with 150+ pulse. Ok
- Karma ragdoll deaths fixed. Ok
- Weapon names changed for exact ones. ok
- Game version info etc added to server browser's server detail window. Ok

V2.1 beta2 (2005-01-29)

New Server Admin commands:
Info,BehindView,GhostCam,AdminViewAll,TeamBeacons,BaseSwap,TeamBalance,Endround,Rounds,FriendlyFire,
TimeLimit,RestartMap,GamePassword,AnnounceHeadshot,Help,ChangeMap,MapList,ShowIDs,KickID,BanID,SessionBanID

- Server Admin mutator build-in gamecode. Ok.
- M4 clipbug fixed. Ok
- MP5 Semirof fixed. Ok
- Bullet penetration decreased. Ok
- Incendiary grenade properly fixed. Ok
- Smokenade does not explode before it has landed. Ok
- Decreased footstep volume a little (0.25->0.1Cool. Ok
- Falldamage level adjusted (680->690). Ok
- Default IRC server changed to efnet.xs4all.nl, default channel set to #strikeforce. Ok
- Ladder climbers will fall when got hit. Ok
- Logon routines rewritten, remembers player class & team etc on mapchange/reconnect (if teambalancing is off). Ok
- Jump height decreased. Ok
- Sniperrifles recoil increased. Ok
- Sniperrifles are instakill weapons when hit to Head. Ok
- For all weapons: Headzone/Spine hit damages are now higher than "normal" hits. Ok.
- Pistols make more damage. Ok
- Key configuration panel fixed, ut stuff removed. Ok
- Zoomed aim/unzoomed aim modes, "normal" aim is unzoomed, new key added for zoomed aim. Ok
- Target Playername texts fixed. Ok
- Smoke/Incendiary grenade explosion effects removed during round change. Ok
- Bullet tracers. Ok
- Bug on Grenade explosion/damage syncronations fixed. Ok
- Whole code fixed to get rid of all compile warnings. Ok
- Surface related footstep sounds, Ok.
- Player characters has more mass-> more realistic physics, Ok.
- Teambalancing works now, Ok.
- Player class selection shows now what is the situation of team sizes in next round (situation with current teamchange pendings). Ok.
- HeartBeat slows down when walking fixed. Ok
- Heartbeat & Breahthing volume/repeat rate heartbeat related. Ok


rotoplouc: "Benoit, si tu vois pas un char à 100 mètres, c'est pas une carte graphique qu'il te faut mais un   chien !"

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Re:il bosse Jovi
« Réponse #1 le: jeudi 03 février 2005, 19:08:59 »
J'ai testé et j'ai surtout remarqué qu'ils ont largement augmenté (voire doublé) le retard des explosions des grenades, ce qui est quand meme plus agréable, avant elle avaient pas le temps de toucher le sol. Par contre je suis tombé contre ces grosses campouzes de scott donc j'ai vite arreté la partie  :(

edit : l'ami jovi a retrouvé la raison et a remis les chargeurs à  30 balles  ;D
« Modifié: jeudi 03 février 2005, 19:10:22 par lagaf »
Ancien |HS|, ancien <C®à…©K>, mais surtout nouveau retraité.

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Re:il bosse Jovi
« Réponse #2 le: vendredi 04 février 2005, 09:01:37 »
mais bon c toujours que du TDM , mais j'ai posé la question à  jovi pour les mod:

"ello Mecane

SF is going to have 2 more game types (Capture and Nuke) when Im satisfied about TDM and gameplay in general... takes some time as those gametypes are pretty buggy at the moment."

bon ben c pas pour maintenant.


rotoplouc: "Benoit, si tu vois pas un char à 100 mètres, c'est pas une carte graphique qu'il te faut mais un   chien !"

vae-victis

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Re:il bosse Jovi
« Réponse #3 le: lundi 07 février 2005, 16:39:14 »
SF is going to have 2 more game types (Capture and Nuke) when Im satisfied about TDM and gameplay in general... takes some time as those gametypes are pretty buggy at the moment."

bon ben c pas pour maintenant.

il t'as même pas filé une barre de progression calée à  80% ?  
Tout se perd ...  ;D